Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Meest gestelde vragen door Joyn handelaars
  3. Joyn handelaarsapplicatie
  4. Handelaars met een oude iPad moeten dringend een update doen van de Business App voor maart 2021!

Handelaars met een oude iPad moeten dringend een update doen van de Business App voor maart 2021!

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen
  • Wat is een Apple ID?
  • Hoe maak ik een Apple ID aan?
  • Ik ben mijn Apple ID of het wachtwoord ervan vergeten. Hoe los ik dat op?
  • Hoe download ik de nieuwe Joyn Business handelaarsapplicatie?
  • Hoe kan ik mijn Joyn Business app updaten?
  • Ik heb een oude iPad of Android-toestel, kan ik de nieuwe app ook installeren?
  • Ik kan het handelaarsportaal niet meer bereiken via de nieuwe app, klopt dit?
  • Kan een vertegenwoordiger naar mijn zaak komen om de nieuwe applicatie te installeren?
  • Ik ben het wachtwoord van mijn Joyn-handelaarsapplicatie en handelaarsportaal vergeten. Hoe kan ik dat opnieuw instellen?
  • Met de oude applicatie konden klanten die geen e-mailadres willen opgeven ook punten opnemen, kan dit ook met de nieuwe Joyn-app?
  • Welke versie van de Joyn Business App heb ik nodig om de integratie met Payconiq te laten slagen?
  • Welke versie van de Joyn-app heb ik nodig voor de integratie met Edenred of Monizze?

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare