Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Ik ben een Joyn gebruiker
  3. Mijn account

Mijn account

Volgen Nieuwe artikelen Nieuwe artikelen en opmerkingen
  • Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Ik wil de e-mails van een handelaar waarvoor ik me uitschreef weer opnieuw ontvangen.
  • Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
  • Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
  • Hoe kan ik een kaart deblokkeren?
  • Waarom krijg ik nooit e-mails van Joyn of Joyn-handelaars?
  • Ik krijg te veel e-mails. Hoe los ik dat op?
  • Ik krijg e-mails van Joyn in een andere taal. Kan ik dat aanpassen?
  • Waarom krijg ik geen verjaardagsbericht van Joyn-handelaars?
  • Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Ik krijg geen registratie- of activatie e-mail toe. Waarom niet?
  • Hoe kan ik mijn Joyn-account verwijderen?

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare