Mijn account
- Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
- Ik wil de e-mails van een handelaar waarvoor ik me uitschreef weer opnieuw ontvangen.
- Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
- Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
- Hoe kan ik een kaart deblokkeren?
- Waarom krijg ik nooit e-mails van Joyn of Joyn-handelaars?
- Ik krijg te veel e-mails. Hoe los ik dat op?
- Ik krijg e-mails van Joyn in een andere taal. Kan ik dat aanpassen?
- Waarom krijg ik geen verjaardagsbericht van Joyn-handelaars?
- Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.
- Ik krijg geen registratie- of activatie e-mail toe. Waarom niet?
- Hoe kan ik mijn Joyn-account verwijderen?