Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Meest gestelde vragen door Joyn handelaars
  3. Joyn handelaarsapplicatie
  4. Handelaars met een oude iPad moeten dringend een update doen van de Business App voor maart 2021!

Welke versie van de Joyn Business App heb ik nodig om de integratie met Payconiq te laten slagen?

Volgen
Avatar
Joyn
13 januari 2021 12:26

Om Joyn en Payconiq geïntegreerd te kunnen gebruiken heb je de meest recente versie van de Joyn Business applicatie uit de App Store nodig.

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Verwante artikelen

  • Kan ik meerdere kaarten aan mijn Joyn-account koppelen?
  • Kan ik mijn punten zien via de computer?

Artikelen in deze sectie

  • Wat is een Apple ID?
  • Hoe maak ik een Apple ID aan?
  • Ik ben mijn Apple ID of het wachtwoord ervan vergeten. Hoe los ik dat op?
  • Hoe download ik de nieuwe Joyn Business handelaarsapplicatie?
  • Hoe kan ik mijn Joyn Business app updaten?
  • Ik heb een oude iPad of Android-toestel, kan ik de nieuwe app ook installeren?
  • Ik kan het handelaarsportaal niet meer bereiken via de nieuwe app, klopt dit?
  • Kan een vertegenwoordiger naar mijn zaak komen om de nieuwe applicatie te installeren?
  • Ik ben het wachtwoord van mijn Joyn-handelaarsapplicatie en handelaarsportaal vergeten. Hoe kan ik dat opnieuw instellen?
  • Met de oude applicatie konden klanten die geen e-mailadres willen opgeven ook punten opnemen, kan dit ook met de nieuwe Joyn-app?
Zie meer

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare