Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Meest gestelde vragen door Joyn handelaars
  3. Joyn services

Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dat aanpassen?

Volgen
Avatar
Saartje
11 juli 2019 08:30

Om je rekeningnummer te laten aanpassen stuur je een mailtje naar hello@joyn.eu met volgende info:

  • Naam
  • IBAN
  • BIC
  • BTW-nummer

Let erop dat je deze aanvraag verstuurt vanaf je geregistreerde e-mailadres, dus het e-mailadres waarop je al onze mailtjes ontvangt. Dit omwille van veiligheidsredenen.

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1

Verwante artikelen

  • Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
  • Ik krijg geen registratie- of activatie e-mail toe. Waarom niet?
  • Mijn zaak wordt overgenomen, wat moet ik nu juist doen voor Joyn?
  • Kan ik mijn facturen met domiciliëring betalen?
  • Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?

Artikelen in deze sectie

  • Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dat aanpassen?
  • Mijn zaak wordt overgenomen, wat moet ik nu juist doen voor Joyn?
  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?
  • Wanneer krijg ik mijn factuur?
  • Mijn facturatiegegevens veranderen. Hoe kan ik ze aanpassen?
  • Mijn BTW-nummer verandert of gaat veranderen. Hoe pas ik dit aan?
  • Ik heb een kopie/duplicaat nodig van mijn factuur. Hoe kan ik die terugvinden?
  • Hoe kan ik extra kaartjes bestellen?
  • Krijg ik mijn facturen enkel per e-mail?
  • Kan ik mijn facturen met domiciliëring betalen?

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare