Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Meest gestelde vragen door Joyn handelaars
  3. Joyn services

Wanneer krijg ik mijn factuur?

Volgen
Avatar
Saartje
11 juli 2019 07:54

We factureren telkens aan het begin van de maand.

Ben je al opgenomen in ons nieuwe facturatiesysteem, dan ontvang je je factuur maandelijks.
Word je nog vanuit ons oude systeem gefactureerd, dan gebeurt dat voorlopig nog trimestrieel.
In het tweede geval zal je op korte termijn je facturen ook maandelijks beginnen ontvangen.

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Verwante artikelen

  • Hoe kan ik extra kaartjes bestellen?
  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?
  • Krijg ik mijn facturen enkel per e-mail?
  • Ik heb een kopie/duplicaat nodig van mijn factuur. Hoe kan ik die terugvinden?
  • Ik wil een e-mailcampagne opzetten, maar ik zie de optie nergens. Wat moet ik doen?

Artikelen in deze sectie

  • Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dat aanpassen?
  • Mijn zaak wordt overgenomen, wat moet ik nu juist doen voor Joyn?
  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?
  • Wanneer krijg ik mijn factuur?
  • Mijn facturatiegegevens veranderen. Hoe kan ik ze aanpassen?
  • Mijn BTW-nummer verandert of gaat veranderen. Hoe pas ik dit aan?
  • Ik heb een kopie/duplicaat nodig van mijn factuur. Hoe kan ik die terugvinden?
  • Hoe kan ik extra kaartjes bestellen?
  • Krijg ik mijn facturen enkel per e-mail?
  • Kan ik mijn facturen met domiciliëring betalen?

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare