Wat als mijn klant geen e-mailadres heeft?

Volgen

Ook klanten zonder e-mailadres kan je laten sparen voor Joyn voordelen in jouw zaak. Dit doe je als volgt:

  1. Scant een klant met een niet geregistreerde kaart of app, dan verschijnt onderstaand scherm op de iPad
    51469612_2277267665853678_3810027598080114688_n.png
  2. Je klikt op "Nog geen e-mailadres? Wend je tot de handelaar."
  3. Vervolgens vraagt de app je om de toegangscode van de iPad in te geven. 
  4. Nadat je de code hebt ingegeven, kan je de punten gewoon toevoegen aan de ongeregistreerde kaart of app. Bij een volgend bezoek, wordt het registratiescherm niet meer opnieuw getoond.

Let op: Wanneer je je klanten op bovenstaande manier "pinpassed", verzamel je geen gegevens. Je kan deze klanten dus niet bereiken via je e-mailcampagnes. Beperk daarom het pinpassen tot een minimum en doe het enkel wanneer klanten echt geen e-mailadres hebben.