Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Meest gestelde vragen door Joyn handelaars
  3. Joyn services

Kan ik mijn facturen met domiciliëring betalen?

Volgen
Avatar
Saartje
9 januari 2019 16:05

Dat kan zeker! Vul je gegevens in op https://www.joyn.eu/nl-be/domiciliering en wij brengen alles voor jou in orde. 

Heb je nog openstaande facturen? Denk eraan dat je deze betalingen nog zelf zal moeten uitvoeren. De domiciliëring treedt pas in werking vanaf je volgende factuur.

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1

Verwante artikelen

  • Hoe voeg ik accounts of kaarten samen?
  • Ik heb een kopie/duplicaat nodig van mijn factuur. Hoe kan ik die terugvinden?
  • Wat gebeurt er als de klant niet genoeg geld op de rekening heeft om de betaling te voldoen?
  • Wanneer krijg ik mijn factuur?
  • Joyn en Payconiq werken samen. Wat betekent dat voor mij?

Artikelen in deze sectie

  • Ik heb een nieuw rekeningnummer. Hoe kan ik dat aanpassen?
  • Mijn zaak wordt overgenomen, wat moet ik nu juist doen voor Joyn?
  • Hoe kan ik mijn facturen betalen?
  • Wanneer krijg ik mijn factuur?
  • Mijn facturatiegegevens veranderen. Hoe kan ik ze aanpassen?
  • Mijn BTW-nummer verandert of gaat veranderen. Hoe pas ik dit aan?
  • Ik heb een kopie/duplicaat nodig van mijn factuur. Hoe kan ik die terugvinden?
  • Hoe kan ik extra kaartjes bestellen?
  • Krijg ik mijn facturen enkel per e-mail?
  • Kan ik mijn facturen met domiciliëring betalen?

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare