Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Ik ben een Joyn gebruiker
  3. Mijn account

Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?

Volgen
Avatar
Saartje
9 januari 2019 09:23

Je kan je e-mailadres niet zelf aanpassen eens er een Joyn-account voor aangemaakt werd.
Om het aan te passen stuur je best een e-mail naar hello@joyn.eu.

Vermeld in je bericht welk e-mailadres je tot hiertoe gebruikte voor Joyn en welk adres je in de toekomst graag zou gebruiken. Wij brengen dan voor jou alles in orde.

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 19 van 22

Verwante artikelen

  • Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
  • Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Kan ik meerdere kaarten aan mijn Joyn-account koppelen?
  • Kan ik een extra kaart aan mijn account toevoegen?

Artikelen in deze sectie

  • Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Ik wil de e-mails van een handelaar waarvoor ik me uitschreef weer opnieuw ontvangen.
  • Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
  • Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
  • Hoe kan ik een kaart deblokkeren?
  • Waarom krijg ik nooit e-mails van Joyn of Joyn-handelaars?
  • Ik krijg te veel e-mails. Hoe los ik dat op?
  • Ik krijg e-mails van Joyn in een andere taal. Kan ik dat aanpassen?
  • Waarom krijg ik geen verjaardagsbericht van Joyn-handelaars?
Zie meer

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare