Logo
Nederlands Deutsch English Français
Een aanvraag indienen Aanmelden
Waarmee kunnen we je helpen?
  1. Joyn Wecare
  2. Ik ben een Joyn gebruiker
  3. Mijn account

Ik krijg geen registratie- of activatie e-mail toe. Waarom niet?

Volgen
Avatar
Saartje
8 januari 2019 16:29

Mogelijk heb je een typefoutje gemaakt bij het invullen van je e-mailadres.
Om dat op te lossen stuur je best een e-mail naar hello@joyn.eu met het juiste e-mailadres dat aan je account gekoppeld mag worden en je kaartnummer(s).

Deel dit artikel
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Aanvraag indienen
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 3

Verwante artikelen

  • Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
  • Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
  • Kan ik mijn punten zien via de computer?
  • Ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Ik ben het wachtwoord van mijn Joyn-handelaarsapplicatie en handelaarsportaal vergeten. Hoe kan ik dat opnieuw instellen?

Artikelen in deze sectie

  • Hoe kan ik me registreren? Hoe maak ik een Joyn-account aan?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
  • Ik wil de e-mails van een handelaar waarvoor ik me uitschreef weer opnieuw ontvangen.
  • Kan ik het e-mailadres van mijn account veranderen?
  • Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?
  • Hoe kan ik een kaart deblokkeren?
  • Waarom krijg ik nooit e-mails van Joyn of Joyn-handelaars?
  • Ik krijg te veel e-mails. Hoe los ik dat op?
  • Ik krijg e-mails van Joyn in een andere taal. Kan ik dat aanpassen?
  • Waarom krijg ik geen verjaardagsbericht van Joyn-handelaars?
Zie meer

Meer hulp nodig?

Contacteer ons nu!

Een aanvraag indienen

© Joyn Wecare